اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

معرفی چند کتاب موفقیت در زندگی

  • توسط
  • دی ۲, ۱۴۰۰
  • ۰
معرفی چند کتاب موفقیت در زندگی

ما در این مقاله سعی داریم چند کتاب موفقیت  در زندگی که تاثیر شگفت انگیزی در زندگی شما دارند و بهترین کتاب ها در این زمینه هستند را مورد بررسی قرار دهیم. آیا واقعا کتاب های موفقیت تاثیری در بهبود زندگی دارند یا فقط یک منبع درآمد برای نویسنده های آنها هستند؟ ما از آموزش ها و کتاب های موفقیت استفاده می کنیم تا زودتر و بیشتر پیشرفت کنیم و پله های موفقیت را هرچه سریع تر یکی پس از دیگری طی کنیم.

کتاب های موفقیت در زندگی چه مزایایی دارند؟

خواندن کتاب های موفقیت  در زندگی باعث می شود که شما به روش ها و راهکار هایی برای پیشرفت در زندگی برسید و در ابعاد مختلف زندگی رشد چشم گیری داشته باشید. به علاوه این کتاب ها محرک های انگیزشی مفیدی هستند و تاثیری مثبت و شگفت انگیزی بر ذهن شما دارند. همچنین قدرت ذهنی که برای شروع کارهایتان نیاز دارید را بدست می آورید. پس از اینکه متوجه تاثیر این کتاب ها بر موفقیت شوید شروع به خواندن کتاب های بیشتر در این زمینه خواهید کرد و در نتیجه اطلاعات شما بیشتر شده و باعث میشود سرعت موفقیتتان بیشتر و بیشتر شود. برای داشتن یک الگو برای موفقیت می توانید این نوع کتاب ها را به کتابخانه خود اضافه کنید. این کتاب ها حاصل تجربیات افراد موفق است پس اگر می خواهید شما نیز فردی موفق، مفید و تاثیر گذار باشید خواندن این کتاب ها را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

از همین امروز شروع به خواندن این کتاب های موفقیت در زندگی کنید.

نویسندگان بزرگی در دنیا وجود دارند که کتاب هایی در زمینه موفقیت نوشته اند. نویسنده های شناخته شده ای که تعدادشان زیاد نیست و کتاب هایشان به زبان های زیادی ترجمه میشود تا مردم بیشتری از سراسر دنیا به این کتاب ها دسترسی داشته باشند. در ادامه تعدادی از این کتاب ها را به شما معرفی میکنیم.

چاپ کتاب

کتاب “بخواهید تا به شما داده شود”

کتاب بخواهید تا به شما داده شود، حاصل تلاش های استر و همسرش جری یکی از بهترین کتاب های موفقیت در زندگی و انگیزشی است. همچنین این زوج به دلیل تجربیات زیاد وعمیقی که در زمینه جذب دارند بهترین کتاب ها را در این زمینه نگارش کرده اند از دیگر کتاب های موفق این زوج در این زمینه می توان به کتاب های تعالیم آبرهام، سارا و بازی برنده ها اشاره کرد. این کتاب متن ساده و روانی دارد که خواندن آن برای تمام گرو های سنی پیشنهاد می شود. استر و جری ۲۲ نکته کاربردی از قانون جذب را در این کتاب گرداوری کرده اند و به سوالاتی که ممکن است پیش بیاید پاسخ داده اند.

کتاب "بخواهید تا به شما داده شود"

کتاب “چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد”

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد یک کتاب متفاوت در زمینه موفقیت به نویسندگی اسپنسر جانسون است. نویسنده می خواهد به ما بفهماند که نباید منتظر فرصت های طلایی در زندگی باشیم و مختصر و مفید به ما یاد می دهد که چگونه از موقعیت های ساده بیشترین بهره وری را داشته باشیم. نکات ناب برای موفقیت به زبان ساده و روان در قالب یک داستان گفته شده که خواندن این کتاب را برای همه گروه های سنی ممکن کرده است. این کتاب به شما انعطاف پذیری را یاد می دهد که باعث می شود در گرداب مشکلات غرق نشوید و با آسودگی خاطر یک روش جدید برای حل مشکلات و رهایی از شرایط بد پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی ۸ کتاب برتر برای جوانان

این کتاب به کمک شخصیت های داستان توضیح میدهد که باید اول مشکلات را بپذیریم تا بتوانیم راه حلی برای حل آنها پیدا کنیم، یکی از شخصیت ها نماد کسی که مشکلاتش را میپذیرد و برای حل آنها تلاش می کند و شخصیت دیگر کسی که مشکلات را کتمان میکند. جانسون به زبانی بسیار ساده و قابل فهم در قالب یک داستان کوتاه و ساده به دور از حاشیه و مطالب اضافی این تفاوت را به تصویر می کشد. کتاب های قله ها و دره ها، مادر یک دقیقه ای، پدر یک دقیقه ای و مدیر یک دقیقه ای از دیگر آثار کاربردی از اسپنسر جانسون است که می توانند در حل مشکلات به شما کمک کنند.

کتاب “بنویس تا اتفاق بیفتد”

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد یکی دیگر از بهترین کتاب های موفقیت در زندگی نوشته هنریت کلاوسر است. نویسنده کتاب معتقد است که نوشتن اهداف روی کاغذ به شما کمک می کند که بفهمید دقیقاً چه می خواهید کلاوسر در این کتاب می گوید که هرچه بیشتر از جزئیات اهداف و آرزوهایتان بدانید بهتر می توانید برای آن برنامه ریزی کنید و سریع تر و آسان تر می توانید به اهداف و آرزو هایتان برسید. به این صورت که افراد معروف خواسته هایی که به آن ها رسیدند را سال ها قبل بر روی کاغذ نوشته بودند. نوشتن روی کاغذ باعث کاهش استرس و افزایش تمرکز می شود شما می توانید با متمرکز کردن احساسات بر روی خواسته هایتان کنترل احساساتتان را به دست بگیرید. از جمله دیگر آثار موفق کلاوسر می توان به کتاب های قلبت را روی کاغذ بیاور و با هردو طرف مغزت بنویس اشاره کرد که هردو کتاب جزء کتاب های پر فروش بوده اند.

بیشتر بخوانید : فواید کتاب و کتابخوانی

کتاب “قورباغه ات را قورت بده”

کتاب قورباغه ات را قورت بده یکی از بهترین کتاب های موفقیت است که میتواند در برنامه ریزی کمک بسیار بزرگی برای شما باشد. این کتاب کار ها را به قورباغه و انجام دادن کارها را به خوردن قورباغه تشبیه کرده است تصور کنید که باید امروز چند قورباغه بخورید اگر ازقورباغه بزرگ تر و زشت ترشروع کنید بهتر است زیرا خوردن قورباغه های کوچک تر راحت تر خواهد بود!  نویسنده در کتاب می گوید: از بین کارهایی که باید در طول روز انجام دهید کار سخت تر را اول انجام دهید زیرا این نوع کارها ذهن را درگیر میکند و شما با انجام دادن آن سریع تر به آرامش ذهنی میرسید و می توانید بقیه کارها را در آسودگی خیال انجام دهید. کتاب هایی مثل قدرت بیان، مدیریت زمان و روانشناسی فروش از دیگر کتاب های پرفروش برایان تریسی هستند.

کتاب "قورباغه ات را قورت بده"

کلام آخر:

کتاب های موفقیت در زندگی حاصل سال ها تلاش و تجربه افراد موفق است که مطالعه آنها در رسیدن به موفقیت مفید خواهد بود. خواندن این نوع کتاب ها باعث میشود که اشتباهاتی که نویسندگان آنها انجام داده اند و ممکن است برای ما پیش بیاید را تکرار نکنیم. اگر از کتاب های موفقیت استفاده کنید در منابع مالی و زمان صرفه جویی می شود و احتمال شکست کمتر خواهد بود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.